Opprinnelig lagt inn av snurresprett, her. Heisann!En kort presentasjon av meg selv..Jeg går på ketolysekuren for tiden. Startet i slutten av august-07, hadde en planlagt stabiliseringspause fra midten av des til midten av jan-08.Startet igjen, og er snart i mål Jeg har hatt kjempegod hjelp fra dere på forumet..Ja, har vært en "kikker"..hehe.. Startvekten min var 84kg. I dag er den 66.4 kgDrømmemålet mitt nådde jeg da jeg klarte 70kg, men nå er den endret til 65!Da er jeg superduperfornøyd. Skal da leve på lavkarbo resten av livetVi sees nok mer her inne! Takk til forfatteren av boka "Slank med Ketolysekuren" T.A Jeg strutter av energi og overskudd!!!
Opprinnelig lagt inn av snurresprett, her.
Heisann!En kort presentasjon av meg selv..Jeg går på ketolysekuren for tiden. Startet i slutten av august-07, hadde en planlagt stabiliseringspause fra midten av des til midten av jan-08.Startet igjen, og er snart i mål Jeg har hatt kjempegod hjelp fra dere på forumet..Ja, har vært en "kikker"..hehe.. Startvekten min var 84kg. I dag er den 66.4 kgDrømmemålet mitt nådde jeg da jeg klarte 70kg, men nå er den endret til 65!Da er jeg superduperfornøyd. Skal da leve på lavkarbo resten av livetVi sees nok mer her inne! Takk til forfatteren av boka "Slank med Ketolysekuren" T.A Jeg strutter av energi og overskudd!!!
Hei Takk for de fine ord og lykke til med ditt prosjekt. Vennlig Hilsen Torkil