Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-05, 11:09   #17
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg har 2-3 ganger i løpet av 5 år foreslått at hver dag skulle vært "matdag" i barnehagen. De fleste foreldre er villig til å betale litt mer for at barna skal kunne sitte sammen å spise mat og ikke minst SMØR sin egen brødskive. Jeg (med fler) tro at barna spiser MER når de får lage mate selv. Dette har blitt avslptt fra personalets side HVE GANG. Og grunnen er:

"Det er ikke forsvarlig å ha maten stående fremme på bordet, i romtemperatur, så lenge 2 ganger i løpet av dagen.Maten kan bli dårlig"

"My Azz!!!!!!"
Sier nå jeg da!! De gidder ikke !!!!!!!!!!!! Og noen av de som jobber der har også sagt rett ut, at det ville bli for mye jobb for dem!
Mye enklere med cornflakes vet du!!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat