Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 11:34   #24
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose

Ok, nå ble jeg litt nysgjerrig på denne dietten.

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg vet ikke hvor du har det fra at det ikke er noe fett. Der det står 25% proteiner, så inkluderer dette absolutt fett.

Er fett inkludert i proteinmengden?? Forvirret..

Her er noen sitater jeg fant fra hjemmesidene deres:
"Ta med deg din egen lavkaloridressing av en type du foretrekker" - hvorfor lavkalori?
"Spis så mye grønnsaker du vil. Gjerne hele dagen". Hva med poteter??

For meg virker ikke dette som lavkarbo i det hele tatt. Ikke noe kritikk til selve dietten, jeg synes det bra at folk får hjelp til å ta tak i livet sitt og slutte med destruktive vaner. Jeg bare lurer på hvor i filosofien det kommer frem at det er lavkarbo? Siden dette er et lavkarbo-forum, så er det interessant å se andre typer lavkarbo-filosofier enn det jeg selv har valgt. Det hadde derfor vært interessant å vite næringsfordelingen (protein,fett,karbo) i posene som er tilgjengelig på dietten.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat