Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 12:33   #4
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk?

Uttalelser sakset fra bladet deres:

– "I stedet for å spise noen få måltider hver dag, som jeg gjorde før,spiser jeg nå 5-6 ganger hver dag. Jeg rører ikke lenger hvetemel og stivelse, men spiser i stedet mye grønnsaker og frukt, pluss at jeg drikker veldig mye vann, faktisk 2-3 liter hver dag. I tillegg bruker jeg også EasyLife kosterstatter innimellom. En fin måte å
få i seg et fullverdig måltid på en kjapp måte"-

– "Jeg gikk ned 11 kilo fra startdagen 1. mai
til 17. mai, mens jeg senere har gått ned
jevnt og trutt hver eneste uke. Var 9 uker i
den såkalte ketosefasen og det gikk helt
greit.-"

– "Jeg har kuttet ut kjeks og godterier, og
slikt, mens jeg har fått hjelp av EasyLife
instruktøren min her, til å gjennomføre den såkalte Tallerkenmodellen.-"

-"For eksempel spiser jeg mye mer grønnsaker og salat enn tidligere, mens jeg har kuttet ut kaker, godterier og spesielt fet mat,-"

"-Nå spiser jeg havregryn, salater, frukt og kylling, regelmessig, med mange måltider hver dag, men lite i hvert måltid,-"

Dette er sakset fra forskjellige mennesker og slik sett tatt ut av sammenheng, men synes det illustrerer mine bange anelser. Det positive er vel at de er forsiktige med stivelse og mel.

Men en vektnedgang på 11 kilo fra 1-17 mai er jo dramatisk. Dette må da gå utover muskulatur osv.?

Og er dette lavkarbo?

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat