Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-08, 20:27   #18
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går det sååå sakte med meg?

For det første er jeg helt enig med Goggen. Nesten 1 kg i snitt pr uke er jo kjempeflott. De fleste her inne ville jubla over det vekttapet Elian. Det vet du egentlig .... sant ?

Vekten kan variere opp til rundt 2 kg i løpet av et døgn uten at det behøver å bety noe spesielt. Hva du har spist/drukket og hvor du er i syklusen din. Ikke bekymre deg kjære du !

Du har dessuten hatt ditt "golden moment". For hver gang du prover deg med en ketogen diett vil det være vanskeligere. Kroppen venner seg til alt. Også lite karber.

Husker du hvorfor vekttapet ditt stoppet sist ?
Du stressa voldsomt med de siste kiloene. Og det stanset opp fordi du spiste for lite (det mener jeg fremdeles !). Når du begynte å spise mer grønnsaker fikk du gang på sakene igjen. Om du følger Skaldeman betyr ikke det nødvendigvis 10 karber eller under. Pluss på med litt grønnsaker - fremdeles i Skaldemans ånd - grønnsaker som vokser OVER bakken.

Dette går så bra - du er kjempeflink !
Og *vips* så er du - PERFEKT - slik du var da vi testet Tanita på Gol. Husker du at MHM sa at hun aldri hadde opplevd noen med mer perfekt balanse av muskler, vann og fett ?

Du KAN dette Elian - heier på deg