Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 17:25   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stopper kroppen selv når man har nådd målet?

De fleste lavkrabodiettene anbefaler deg å trappe opp på sunne karber jo nærmere målet du er, men jeg ser det ikke helt sånn at å være i ketose er en dårlig ting, av flere grunner. Enkelte har et høyt ketogent nivå, opptil femti gram om dagen eller mer, og enkelte folkegrupper spiser sånn at de er i ketose i store deler av året (inuitter f.eks). Men du som har så lite igjen å ta av, kan godt trappe litt opp og tilnærme deg et mer Lindbergsk eller Atkins vedlikeholds-aktig kosthold. Jeg er fortsatt i ketose etter så lang tid, men det har mer med at jeg trives veldig med sånn jeg spiser nå, og har et forholdsvis høyt toleransenivå for ketosen.

Kroppen vil på et punkt ikke ha mer overflødig fett å forbrenne, og stabiliserer seg på et ideelt nivå. Hvor det ideelle nivået er er individuelt. Mer kan jeg egentlig ikke utdype

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat