Sv: Vekt, ost, candida, vann og slikt
ok, hva spiser man på en vanlig dag på en sopp kur da? jeg er jo desverre veeeldig glad i både sopp og ost, kan man ikke spise oppvarmet mat i det hele tatt? jeg pleier å lage mat for to og to dager om gangen.
jeg kuttet ut p piller for snart 2 år siden, og går ikke på noen medisin. etter at jeg leste boka til atkins ang candida, så kjente jeg meg godt igjen der. har prøvd å medisinere meg selv med hvitløk. men jeg kjenner at jeg får litt ont i magen hvis jeg har spist sopp eller ost, men ikke på langt nær så mye som da jeg spiste karbomat.
ellers har jeg 13-15 kilo igjen å ta av. gikk ned 10 kilo i fjor på fedonmat. og disse har ikke kommet på igjen, så da er jeg jo halvveis.. det er bare den enorme bilringen min som jeg har rundt magen som gjenstår. ellers ser jeg igrunnen ganske grei ut. har fått mange spørsmål om jeg er gravid pga magen min.
jeg vet ikke hva nok fett vil si, men jeg spiser
to egg til frokost, gjerne med bacon og tomat til.
salat med kylling eller tunfisk og stekte baconbiter til lunsj, ja og rømme på mmm
middag består av kokte grønnsaker og fisk, fugl eller biff og saus
kveldsmat består gjerne av litt fløte med soyaflokker, linfrø, kanel og litt splenda
mellommåltid består av nøtter, eller en boks med tunfisk er jo også veldig lettvint da. og før jeg leste det om candidaen spiste jeg gjerne en ostebit som mellommåltid
|