Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 23:09   #12
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

Nå er ikke jeg så flink til å trene selv akkurat, men det er utrolig hva en gåtur kan gjøre? eller en tur i skiløypa
jeg tror jeg i ditt sted ville ha fått sjekket noen blodprøver. insulin, hba1c, for å få sjekket om du kanskje har et snev av insulinresistens.

det har jeg nemlig. ( hadde for 1 år siden ). jeg er slapp, føler meg litt lat. smådeppa... og jeg har kuttet ut sukker helt og holdent, både fordi jeg vet at kroppen min ikke har gått av det, og fordi jeg gjerne vil bli kvitt den derre bilringen som jeg har rundt navelen.
jeg kjenner at humøret er på tur tilbake

hvis det er noe trøst, så savner man ikke slikkerier etter en ukes tid. jeg kan til og med sitte på jobb og se på at mine kollegaer joffler i seg kaker og konfekt, eller at min samboer stapper i seg en pose med smågodt..
man mister rett og slett det der suget.

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat