Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 23:43   #14
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: *** Blåboblers hverdag ***

Jeg synes det går sååå tregt... Me jeg vet jo at jeg egentlig ikke skal klage når vekttapet har et gjennomsnitt på 700gram i uka.....

Uansett, Nille har nok rett... Jeg gjør som jeg gjorde mot slutten av forrige slankeperiode: JEG SPISER ALT FOR LITE!!!!!!!!

I dag har det blitt, kl.08 en halv skive ketolysebrød med ost, kl.13 1 proteinshake, kl.15 2 karbonader m/ ost, 2 stykker ostekake (sukkerfri og med nøttebunn i stdedenfor kjeks) og kl.22 en ommelett med ost, skinke, paprika og sopp til kvelds... Skulle nok hatt en større frokost, og kanskje enda et måltid...

Jeg gikk meg en tur i kveld. Pga morsdagsbesøk, fikk jeg ikke trent pilates som planlagt....

Uka som kommer nå har jeg levering av mat og kaker tirsdag, torsdag og søndag. Så det kommer antageligvis ikke til å bli noe tid til trening i det hele tatt....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat