Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-08, 12:20   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: "Slankesukker kan gjøre deg feit"

Søtstoffet sitter jo i gang prosesser i oss som gjør at resultatet blir slik. Jeg har alltid visst dette med kunstig søtstoff, men etter jeg begynte å vanke i slankeverden og startet dette forumet, så har det på en måte kommet litt i bakgrunnen, for det har liksom vært så mye informasjon som sier "inneholder ingen karber, ingen kalorier, helt geinalt!", at det rett og slett har gått i glemmeboken. Det er absolutt lurt å høre på.

Det beste er å klare seg uten søtstoff i det daglige for å unngå å trigge smaken og kroppen. Men når det er sagt, så er det mange grunner til at Jeppe drikker, og dersom en bruker mat til å fkes døyve vonde følelser, som en selvmedisinering, så skjønner jeg at det kan være tøft å venne seg helt av med alt, og da synes jeg det er bedre med kunstig søtstoff, for man blir garantert mindre overvektig av det enn av sukkerinntak.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat