Opprinnelig lagt inn av MHM
Dessuten var kanskje noen redde for å bryte inn i den ekteskapelige disputten... 
Det var det jeg tenkte... 
Opprinnelig lagt inn av MHM
For å være ærlig, så fenger det kanskje ikke i dette forumet å "rakke ned" på en for tynn kropp, når man er for tykk selv... Med fare for å ikke kunne sette seg inn i andre situasjoner enn min egen: Ja, jeg skulle heller sett slik ut enn slik jeg gjør i dag. Men det er ikke dermed sagt at damen på bildet representerer mitt ideal. På ingen måte.
Er med deg på den tanken om at en ikke rakker ned på den retningen en ønsker å ta selv.... Det ville jo være å sette kjepper i hjulene sine.. 
Men når det er sagt, så var det på ingen måtre et forsøk på å rakke ned på noens kropp, bare et forsøk på å se nyanser, det er ikke bra å være for tykk, men det er heller ikke bra å være for tynn. Spørsmålet mitt er jo om de som er overvektige ser dette, eller om det er et ideal å være tynnest mulig?
Jeg tenkte litt i forhold til hvor denne reklamen er også: på slankenett... Når den frem hos overvektige? Er det dette som er idealet?
(det du sikkert oppfattet som nedrakking, var et forsøk på å få frem medaljens bakside )