Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-08, 20:58   #4
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Question

Sv: Samme spørsmål som i journal-ad vektnedgang?

Det gikk ca. som forventet, det ble bare 0,4 kg ned. I og med at det er min første uke med ketolyse så betyr det at det er veldig lite vektnedgang. Lurer fremdeles på om noen kan prøve å se på hva jeg gjør feil? Med den overvekten jeg har så skal det forventes litt mer vektnedgang til å begynne med. Gikk ned 1,8 kg de to ukene før oppstart, men likevel blir dette bare 2.2 kg på 3 uker.

Hadde dette vært om noen uker så hadde jeg forstått det, men det er jo tross alt i oppstarten nå og jeg skulle normalt sett ha gått ned mer i vekt i og med at man først mister vann osv.

Sukk......

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat