Tråd: Målet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-04, 21:37   #9
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Altså, det jeg lurte på er om dette er idealet...?

Vet ikke helt jeg, Lise. Det jeg imidlertid har erfart hittil i livet er at jenter er ganske spesielle på dette området. Og jeg snakker om jenter i alle aldre

Det er akkurat som om vi har vanskelig for å se oss selv av og til. For all del; kanskje gutter (i alle aldre ) også er sånn, men det har jeg altså liten erfaring med selv.

Ei jente kan - se ei anna jente og være forferdet, rystet, oppgitt osv. over hvor ekstremt tynn og syk denne andre jenta ser ut. SAMTIDIG kan ønsket hos den første jenta være å bli akkurat så slank selv. For det er kanskje akkurat slank hun er. Denne jenta som man omtaler som tynn og syk....

Jeg tror det heter misunnelse. Ikke så lett å forklare hva jeg mener - er det noen som følger?

Tåkete hilsen fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat