Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-08, 22:28   #772
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Å, dere er så flinke at det er bare nydelig.. fortsett med det.

Har dere forresten tenkt på hva som er verd å skeie ut for? Hvor stor skal anledningen være, og hva er godt nok til å fortjene en utskeielse? For man gidder jo ikke å kaste vekk en kjempesprekkutskeielse på noe så tullete som flatbrød? Nei vel, men det skjedde altså. Ikke lite heller. Altså, en annen hadde sikkert oppdaget fadesen før skaden var skjedd. Milliooner av karber og ekstra kalorier. Bare maula.

Hvis jeg planlegger en trøstekveld på fredag fordi jeg helt sikkert kommer til å stryke til eksamen, så har jeg jo en grunn. Men det nytter jo ikke.. for da må jeg begynne på nytt igjen på lørdag.
Og så skal jeg antakelig i bryllup om et par uker, og der blir det nok både mat og drikke. Kake og..

Er det noen som har store støvler på? Værsågod å sparke meg

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat