Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-05, 09:00   #34
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Men påstanden om at det kan være farlig å ta helt bort hvetemel fra kostholdet til barn har jeg hørt før fra seriøse faglig oppdaterte personer. Til en viss grad også sukker. Men påstanden er aldri basert på fakta. Og jeg har aldri fått noen forklaring på hvorfor det er en gyldig påstand. Jeg tror den er basert på egne preferanser jeg...

Barn liker sukker og hvete, og når de kommer opp i den alderen at de skal bestemme selv er det dette de velger om de kan... Det er da utrolig viktig at vi legger et godt grunnlag og ikke minst bestemmer valgmulighetene. Vi har en klar regel her hjemme som vi omsider har fått gjennomslag for "Mamma og pappa bestemmer hva som skal på tallerkenen" utover det så bestemmer han selv hva han spiser.

Veldig bra HP! Flott at du er saklig og klarer å sette ord på det vi andre også tenker!! Jeg har nok litt lett for å irritere meg over de som IKKE VIL innse av lavkarbo er bra..... 0 poeng til meg for det.......
Flott at du kommer inn å ordner opp når vi roter HP!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat