Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-05, 10:10   #8
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg fant dette om lavkarbobrødet på Bakers sine nettsider, men jeg finner ikke nøyaktig innholdsfortegnelse....

Bakers LAVKARBO - en letterer hverdag

Bakers LAVKARBO er et velsmakende grovbrød med 30 % mindre karbohydrater og over dobbelt så mye proteiner som vanlig brød. Kombinasjonen av mindre karbohydrater, mer fiber og mer proteiner, gir et brød med energi som varer!

Bakers LAVKARBO - energi som varer
Bakers LAVKARBO inneholder rikelig med kostfiber fra solsikkekjerner, havregryn, sammalt rug og sikkorirot – et godt alternativ for de som ønsker et velsmakende grovbrød med energi som varer. Bakers LAVKARBO er et brød for deg som ønsker å ha kontroll med energiopptaket i den daglige kosten.

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat