Tråd: Målet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-04, 22:22   #11
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Ei jente kan - se ei anna jente og være forferdet, rystet, oppgitt osv. over hvor ekstremt tynn og syk denne andre jenta ser ut. SAMTIDIG kan ønsket hos den første jenta være å bli akkurat så slank selv. For det er kanskje akkurat slank hun er. Denne jenta som man omtaler som tynn og syk....

Jeg tror det heter misunnelse. Ikke så lett å forklare hva jeg mener - er det noen som følger?

Tåkete hilsen fra Fedonisten

Jeg følger deg....
Litt derfor jeg stiller dette spørsmålet....
Jeg har alltid vært tynn, - og fritt vilt for alle som ønsker å fortelle meg hvor tynn jeg er og at jeg bare MÅ legge på meg.. de samme menneskene sier også i neste nu, at jeg skal da ikke snakke som er så tynn og fin!

Ikke særlig artig. Har skap mye problemer i selvbildet mitt...

Misunnelse ja... nettop derfor: er dette virkelig idealet?

(kansje jeg mikset kortene litt med å legge til min vurdering... - kansje jeg kan legge til at jeg for all del ikke har noe i mot slanke mennesker, eller tror at alle er anorektiske, men jeg synes dette bildet ikke så helt frisk ut fordi: nesten ikke fett på kroppen, kan se ribbena, og ikke noe særlig muskler under magehuden og omtrent manglende muskler på hoftebeina..)

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat