Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-08, 18:46   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Operasjon - div spørsmål.

Opprinnelig lagt inn av SivPiv, her.

Har et lite spørsmål til deg Kitt, du som har vært igjennom dette. Hvis du føler det blir for privat, så ikke svar, er ikke meninga å tråkke over streken asså
Hvor mye kostet bukplastikken og hvor tok du den?

Ikke noe problem!

Med sammensying av muskler, fettsuging (de gjør alltid det) og full bukplastikk kostet det 38 700,-
Pga dette med musklene fikk jeg igjen 11 000,- på skatten.

Jeg gjorde det på Fornebuklinikken i Bærum. Bor ikke langt unna, men hovedgrunnen til at jeg valgte dem, var faktisk at de hadde de beste, mest informative nettsidene.
Ble flott behandlet fra første konsultasjon og har ikke hatt noen problemer.
Fettsugingen ble litt ujevn på hoftene. Det ordner de som reklamasjon etter at det har gått minst et år. Tenkte jeg ville vente til jeg har gått ned en del mer, så det blir desto bedre resulatat.

Hadde en BMI rett over 30 da jeg ble operert. Kirurgen hang seg ikke opp i BMI. Han mente kroppen min ellers var så symetrisk at det ikke var noe problem å fjerne magen. Ikke var jeg så stor at det hadde noe å si for sikkerheten rundt selve operasjonen heller.

Har som sagt ike angret et sekund!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat