Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-08, 21:56   #799
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Og sånn, da har jeg lest igjennom all bablingen fra i går/natt/i dag morges og er nå oppdatert - puh

Dilly, jeg råder deg til IKKE å ha en trøstekveld på fredag, men prøv å kose deg med noe annet enn mat (det er lett å si for meg som er en værste trøstespiser-detersåsyndpåmeg spiseren som finnes )

Men, det jeg mener er jo at dette er en prosess som ikke bare gjelder det å gå ned i vekt, men å legge om kosthold, få nye og bedre vaner og få vekk all fokus på mat hele tiden.
Så jeg sier som de andre jeg - kjør hardt på, når du kommer over kneika så vil du være glad for det. Sender med en oppmuntrings
Håper du ikke synes jeg blander meg inn for mye - det er ikke meningen altså

Distrea, uff da - det var kjipt med den pepsien, men ikke tenk noe mer på det, det har sikkert ikke gjort de største skadene. Bra du oppdaget det nå og ikke etter at du hadde drukket opp alle sammen

Jeg liker også pepsi, men kroppen min binder så lett vann, så jeg er forsiktig med kullsyre. Har drukket 0,5 liter pepsi max på en uke, så det burde vel gå bra.

Ellers så må jeg bare si at dere er alle sammen KJEMPEFLINKE

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat