Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 11:32   #820
Anina
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Anina er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Tusen takk Distrea, Jeef-micro og Dilly! Nå har jeg ringt og masa på produktene mine og de skal ringe meg tilbake når de finner ut hva som er feil.

Ja, som dere registrerte Distrea og Dilly så er jeg ny her. Jeg fant denne siden ved en tilfeldighet. Det er godt å ha støtte i hverandre. Det hele er på en måte litt sært, forstå meg rett, så det blir spennende å dele med andre som er i samme situasjon.
Var hos legen og fikk legeerklæring for ca 2 uker siden og skulle ha begynt på ED på mandag 11/2. Men siden jeg ikke har fått produktene så har jeg prøvd å holde meg til Fedondiett. Synes at det er forferdelig vanskelig og kan ikke helt forstå at jeg skal klare å spise pulvermat i 3 mnd. Går og håper på at det skal bli lettere enn jeg frykter.

Jeg lurer veldig på hvordan dere har gjort det med oppfølging? Jeg har tatt en "kom-i-gang"-pakke (2 konsultasjoner hos lege og 2 kons. hos ernæringsterapaut) på en Lindbergklinikk. De vil gjerne at man skal gå til oppfølging i ett år til den nette sum av 6,590kr! Jeg synes at det er fryktelig dyrt men forstår jo meningen med oppfølging. Hvordan følges dere opp?

Anina

Anina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat