Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 18:36   #10
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kolesterol og fett?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Takk for det med god tur! Ferie er ferie så 15 karb om dagen blir det nok ikke, men jeg vil ikke spise uhemma heller, skal bli spennende å se hvor riktig jeg kan gjøre ting der og på hotellet er det trimrom så håper jeg kan motivere meg til noen treningsøkter!

Hilsen ei som begynner å grue seg til flyreisa.....

Ikke noe å grue for! Jada, det er langt, men det er jo verdt hvert minutt. Dessuten går det egentlig ganske fort!

Hvor skal dere?

Tror du kan glemme treningsøkter om du ikke er meget veltrent. Det er så utrolig varmt på denne tiden av året(40-45 grader) at trening er det siste du kommer til å tenke på, med mindre det er svømming eller bassengtrening på programmet. Er nok AC på trimrommet, men.....

*snart grønn av misunnelse*