Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 21:20   #19
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessv

odNå har jeg gått på kur i 3 mnd, og har gått ned nesten 5 kg...jeg har det bra, har ikke luft i magen lenger, og jeg spiser god mat hver dag, og kjenner energien stige fra dag til dag...

...Jeg bare lurer på hvorfor denne utålmodighet for å få fort vektnedgang? 8kg siden januar er helt konge! Og 0,5kg i uka...suverent!!!
De fleste slankekurer forventer ikke mer nedgang enn det! Med noen unntak, selvfølgelig! Ketolysekuren lover at man skal gå ned raskt, og alt fra 0,5kg og oppover er raskt!!! Tror ingen har godt av å ta f.eks 4 kilo i slengen, og det er i hvertfall kun i en og annen bolk man får til det...hvis man leser de fleste journaler, går gjerne samme person lite ned en uke, mye ned en uke, litt opp en uke, osv, og alt er like normalt, og å forvente! Noen har også platåer de blir stående på i noen uker...

Henriette: Jeg går like tregt ned som deg...men jeg har tatt et valg: jeg gir meg ikke på tørre møkka! Ned 200g i uka...er ned det og! Jeg klamrer meg til hver eneste lille forandring med glede! Og i mellomtiden gleder jeg meg over at jeg har det bedre med meg selv, fri fra sukkersug og humøret som stiger fra dag til dag!Jeg forsker på om det er noe jeg kan gjøre for å trigge nedgangen, men så lenge jeg går ned litt hver uke, er jeg på rett vei uansett!

Skjønner godt at det er frustrerende å ikke gå ned så fort som man skulle ønske...men vær tålmodig! Ikke gi opp, kjære deg! Menyen din er kjempefin! Kanskje kroppen din må få tid til å tenke seg om litt...

Mener ikke å være streng eller noe, men jeg syns det virker som at mange nystartede på kuren forventer å være slanket ferdig nesten før de er startet!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat