Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 22:52   #19
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerabstinenser?

Opprinnelig lagt inn av cathrine, her.

Men hvordan måles det da?

det er en vanlig serumprøve(glass med orange kork), og det analyseres på en mikrobiologisk lab.

Jeg vet nesten ikke hva de tok av prøver i dag, men de fylte 6 glass..

da har de sikkert fått med seg litt av hvert. men de fleste leger tenker ikke på candida, selv om det er en del som har det, så er det en analyse som utføres veldig sjeldent.

Men de tok en dråpe i et apparat og så sa hun at blodsukkeret var bra.
Uansett så får jeg en reaksjon på sukker, og på raske karbohydrater. Hodepine blandt annet.

blodsukkeret kan være fint det selv om insulinen nivået er høyt. grunnen til det er at det er det hormonet som senker blodsukkeret. det er først når man har utviklet resistens mot insulin, at blodsukkeret blir for høyt.

I dag byttet jeg ut brødet til lunsj med en salat og jeg følte meg mye bedre fra lunsj og ut dagen .. Så det blir nok en endring...sakte, men sikkert!

har du prøvd det karbohydratfattige brødet som alle snakker om her inne? jeg tenkte at jeg kanskje skulle prøve å bake det..

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat