Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 12:52   #846
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Nå er jeg i gang og.

Startet dagen med en Prailin bar, overhode ikke hva jeg planla men måtte ta den i hånda på vei ut døra. Første tygga var litt rar, men den ble etterhvert god.

Til lunsj har jeg spist en sjokofrokost, helt grei men utrolig kraftig på smak.

Resten av dagen har jeg tenkt å prøve en pannekake, en brownie og en kyllingsuppe.

Men en ting jeg lurer på; HVORFOR er det kun en bar pr. dag? Er næringssammensetningen annerledes i barene enn i de andre måltidene?
Er det krise å ende opp med to barer en dag i ny og ne?

Kjempe bra at du også er i gang, Robyn!

Barene har mer karber, hele 11, jeg tror det er grunnen. Jeg ringte inn og spurte hu dama man bestiller til og hun mente også det sånn. Brownien har også mye karber, så jeg råder deg til å tenke kun en med den også!

meeen... en gang i blandt, må man gjøre som man må, og det er myyyyye bedre å spise to barer enn å falle for en eller annen fristelse eller enkelthet.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat