Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 21:39   #7
mamma til tre gutter
Medlem

mamma til tre gutter sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østlending nyinnflyttet på Voss
Alder: 49
mamma til tre gutter er på en erverdig vei

Sv: I motivasjonens ånd har jeg idag ...

mor til tre gutter var det gamle nicket ja! Glemte helt å skrive det!
Jeg sendte mail på den siden hvor det står "kontakt" oss, men intet svar! Jeg prøvde mange ganger å be om nytt passord, og jeg prøvde å logge meg inn med de jeg fikk, men uten hell!

Uansett, ja, synes jeg har vært flink nå altså! Kan iallefall ikke skylde på at jeg ikke har noe å spise nå da!

Jeg laget pizza med kylling, marinerte kyllingfile og la til grønnsaker og rømme, laget kjøttkaker med grønnsaker, rømme og ost, taco, mandelgrøt og Cottage cheese med ferske bringebær og litt Splenda oppå(vet det ikke er ketolysemat, men tar det som en "utskeielse" når jeg føler det røyner på. det er jo lavkarbo), tomatsuppe, lasagne (uten pasta selvfølgelig) osv. Laget også en mandelkake og pisket fløte som jeg fryste ned i egen boks! Har igjen å lage omeletter, rekesalat, eggerøre med laks osv! jeg tittet litt inne på Spisdegslank.no og fikk ideer til hva jeg kunne lage! Der står det karboinnhold og kaloriinnhold. På noen retter står det også hovedingrediensene! Så jeg regnet meg frem og fant på oppskrifter selv utifra bildene!

Håper å få gjort det imorgen! Men, ikke lett med tre barn på 6 mnd, 3 år og 7 år oppå meg hele dagen! Begge de største er nyopererte og han minste plages nok med tenner (som ikke ser ut til å ville komme)

mamma til tre gutter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat