Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 22:51   #7
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Cocosa+gå opp i vekt?

Jeg er avhengig av å ha fløte i skapet da det på en måte er halve variasjonen av middag..
har du prøvd kokosmelk ? Det finnes noen gode varianter som bare er malt kokosnøttkkjøtt og inneholder nesten 20% kokosfett. Den er kjempegod til supper, feks med thaismak, tacosmak, blomkålsmak, spinat, kylling, svin, selleri, fenikkel, purre.. Man kan variere mye og det er lett å få i seg nok fettnæring. Jeg blir veldig god i magen av et slikt måltid. Eller som saus, kan kokes litt ut i en wok også.

Bruke endel olivenolje til salat ? Kan du spise nøtter, frø ? godt i salat det og. Hva med mørk sjokolade ? Det snakkes i disse dager om at litt om dagen av en høykakao mørk sjokolade er sunt.

Nei, selv 100g protein pr dag tror jeg ikke er problem i det hele tatt for deg. Du må spise nok protein, men for mye så blir du kanskje bare for fort mett ?

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat