Da var LP kurset vel overstått (8-10 februar). Og det kan virke som om jeg er en av de heldige som har god effekt av LP . Jeg har akkurat vært ute å måket snø. Blev nesten litt lei meg når det ikke var mer snø igjen å måke . Jeg gjør en utrolig god form etter at jeg kom hjem! Har vært på flere 1 times lange spaserturer og er i fin form etterpå. Kurset var en kjempeflott opplevelse! Maxine var svært hyggelig og dyktig. De andre kursdeltagerne hadde alle en fin fremgang. Så dette var en utrolig flott opplevelse! Jeg merket noe bedring allerede etter første dagen men uten at jeg følte for å gå lange turer. Den følelsen gjorde jeg etter dag 2 (LP språk). Jeg hadde en lang reise hjem. Sto opp 0800 i London og var hjemme i Alta kl. 2345. Å jeg var i fin form når jeg kom hjem! Også en flott opplevelse. Brukte LP aktivt hele veien hjem. Dette er virkelig noe jeg skal bruke på mange områder. Jeg har naturligvis ingen garantier på hvordan det vil gå i tiden fremover men jeg er svært optimistisk og imponert over hvor kjapt og kraftig LP funket på meg! Litt om London. Godt vant som man er forventet jeg nok bedre standart på hotellet(The Osterley Park Hotell). Men jeg tror det er slik det er i England. Det er jo en svært gammel by. Så litt slitne bygninger må man vel regne med (til den prisen). Men det var rent og pent på rommet med stort bad og dusj. Tok 5 min før varmvannet kom men hva gjør vel det. Det er drevet av indere og det var en indisk restaurant som var en del av hotellet. Kjempe god indisk mat. Levert på rommet om man ønsker det. Kjempe god service hele veien. Hotellet lå 30m fra A4, en 4-5 felts vei så det blev litt mye støy. Heldigvis bor jeg nært en vei til vanlig så det plager ikke meg. Var litt roting med engelsken. Med Maxine Henk gikk det veldig bra men noen av de drosje sjåffisene og noen på hotellet hadde noen besynderlige dialekter. Men det gikk nå bra likevel. Det var 50-60 min inn til sentrum av London så jeg valgte bli for det meste på hotellet å trene på LP (å gå turer). Så jeg fikk ikke sett så mye av severdighetene denne gangen så jeg får ta en tur tilbake seinere. Alt i alt en kjempe tur! Jeg har ikke vært så bra siden jeg fikk ME så for meg var det absolutt verdt pengene. Blir spennende å se i dagene og ukene fremover hvordan formen blir