Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-05, 16:30   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har aldri drukket noe til maten. Venner av meg har lurt på det og spurt, - og egentlig visste jeg ikke hvorfor selv heller....jeg bare gjør det ikke ! Jeg drikker før, etter og mellom retter (hvis det er fler). Så spurte jeg mor. Og hun kunne fortelle at det var nok faren min sin skyld det ja. Han ville ikke ha noe av at vi skylte ned maten med drikke. Han mente det var usunt. Så jeg ble altså oppdratt til å drikke før (men ikke mer enn et lite glass) og etter (så mye jeg ville) mat. Nå er det sånn at jeg ikke klarer å drikke samtidig som jeg spiser.... Rart hvor mye man kan venne seg til !