Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-05, 17:52   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Jeg drikker også for det meste vann og farris mellom måltidene, nesten aldri til. Jeg tenker som en løve (og som andre dyr), de drikker jo ikke til maten heller. Dette har jeg gjort siden jeg startet Atkins. Jeg har også lest at (mest sannsynlig Mat & Helse tror jeg) å drikke til måltider kan forstyrre fordøyelsen og opptaket av næringsstoffer i tarmen og vanner ut magesyren så den ikke har full effekt. Gjør det også pga dette. Kjøtt og grønnsaker inneholder jo nok vann i seg selv. Men når jeg spiser nøtter o.l. så bruker jeg å drikke noe til.

Så slik drikker jeg