Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-08, 22:54   #9
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fremtidsdrømmer!!!

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Ah, så klart.

Kan du beskrive hva som er kjekt med å dykke? Hvorfor dykker du?

Det er deilig å dykke! Man opplever en annen verden man ikke ante eksisterte... MEN det er nok å bruke snorkel og maske, da opplever man litt av den samme verden... Noen av mine beste venner er arbeidsdykkere, på den måten ble jeg introdusert. Vi dykka etter blåskjell eller oskjell, etter krabbe og flyndre, steinbit og fotobjekter... Følelsen av å leve i en vektløs tilstand i en helt ny verden er unik... Unner egentlig alle å oppleve det... Det blir jo ala unne alle å gå på de høyeste fjelltoppene Stillheten er å nesten ta på.. man kan høre en motorbåt i det fjerne, man kan snakke med hverandre under vann faktisk, men det blir med rare bilyder

PRØV!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat