Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-08, 19:13   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nykomling som ikke aner hvor hun skal begynne

Hei og velkommen!

Selv valgte jeg ketolyse fordi jeg kunne spise så mye annet enn sukker, mel, ris, pasta og poteter. Hater å være sulten (blir faktisk fysisk syk av det) og tenkte et kosthold med mye fett ville være bra for sultfølelsen.
Det stemte veldig bra! Nå har jeg holdt på i snart 5 uker og har ikke vært sulten mer enn noen få øyeblikk.
Jeg var totalt avhengig av raske karbohydrater, men har ikke rørt noe siden jeg startet!
Det er også ganske greit å tilpasse et slikt kosthold til resten av familien. Lager noe alle kan spise, de andre får poteter, ris eller pasta, jeg spiser en ekstra porsjon grønnsaker.

Har "bare" gått ned 2,8kg så langt, men de siste 11 dagene har jeg bare sittet i sofaen med en røket muskel i leggen. Selv på disse dagen har vekten sakte, men sikkert gått nedover. Blir inaktivisert i minst 5 uker til, så dersom det går sakte nedover, er jeg lykkelig for det. Det kunne utmerket godt gått andre veien!
Hell i uhell, egentlig! Dersom jeg ikke hadde begynt på ketolyse da jeg gjorde, hadde jeg nok stappet i meg an masse "trøste-" karbohydrater disse ukene!

Lykke til uansett hva du velger!