Tusen takk for svar! Veldig nyttig. Vurderte å kjøpe ei bok da, men tenkte å komme igang på den enkle måten først uten å sette meg så veldig mye inn i det egentlig, siden jeg "bare" skal ned 5 kilo, men sikkert lurest med bok da. Lav-karboøl hørtes jo veldig fint ut da. Ikke hørt om det før faktisk. Når det gjelder grønnsaker er jeg som sagt ikke så glad i å lage mat, men grønnsaksblanding er noe jeg lett fikser da... får lese litt på pakningene og kjøpe den med minst karbohydrater da Etter å ha lest litt videre her på forumet, ser jeg at rømme faktisk er en god ting, og at ekte rømme er å foretrekke fremfor lettrømme? (Mulig jeg er på villspor her nå?) Jeg er iallefall glad i rømme og, så hvis det er å slanke seg er å spise koteletter m rømme og litt grønnsaker vil jo dette bli utrolig lett... Et spørsmål til har da. Er det dumt for meg å satse på ketolyse siden jeg ikke skal ned så mye? Hva er egentlig forskjellen på en lav-karbokur og en katolysekur? Hilsen meg (som fortsatt har 5 kg to go)