Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 00:19   #12
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - hva bør en ta i tillegg?

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Ja, det er ikke noen superhardkur dette her. Bare litt mer bevisstgjøring på hva jeg spiser foreløpig, kutter ut brød og sukker og forsøker å erstatte pasta, ris, poteter med grønnsaker. Og det er selvfølgelig PGA ammingen. Risikerer ingenting der altså!
Man skal visst heller ikke slanke seg under amming pga at fettet som blir forbrent inneholder masse rart som babyen IKKE skal ha i seg..that's what I've heard..

sorry, hadde ikke fått med meg at du ammet. Du har helt rett, jeg ville heller ikke ha risikert at ungen min skulle få i seg mine slagstoffer som frigies når fettet forbrennes. Men da jeg gikk på Grete Roede, hadde de egne opplegg for ammende mødre. syns jeg husker at de ble anbefalt å vente 6 uker etter fødsel før de begynte slankinga.

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat