Ang. Ketolyse på Englandsturen. Det blev et skikkelig mageplask! LOL! Jeg fant ut at det blev for slitsomt med kombinasjonen ME og en helt ny plass som London med null kontroll over maten. Så jeg skeiet ut i STOR stil. Jeg la Ketolysen helt vekk og spiste sånn som ”normale” folk spiser. + alt for mye sjokolade. Måtte kvitte meg med noen pund jeg hadde igjen så jeg kjøpte inn noe belgisk sjokolade på taxfree. De var kjempegode . Ellers så spiste jeg vanlig frokost på hotellet med vanlig brød (ikke lyst da, det var da noe). Prøvde en morgen engelsk frokost, yack!! Nei den var dårlig. Med noen blaute bacon skiver og noen fæle pølser og noe brødskiver lignende greier som bare var blaut å trassig! Vel så har man prøvd det også. Det var en Indisk restaurant på hotellet så det blev til at jeg brukte den mye (det var en del av romservice også så de leverte på rommet). De hadde kjempe god mat. Men det blev alt for mye ris naturligvis. Men det var kjempegodt. De reklamerte med at de ikke brukte noen kunstige tilsettningsstoffer men det vet man jo aldri sikkert. Men godt var det. Det blev noen sjokolade plater om dagen. Siden jeg først skeiet ut så skeiet jeg ut skikkelig! Resultat: Opp 3 kg! Men har fått vekk 2 av dem nå. Gikk rett over i Ketolyse 2 dager etter at jeg kom hjem (måtte jo spise opp den belgiske sjokoladen) Nei fysj det tok litt for mye av. Hadde sikkert ikke godt av alt de greiene. Men jeg har jo gått ned 19 kg siden august på ketolyse å det var rett tilbake på ketolysen når jeg kom hjem så jeg tar det med et smil . Godt man ikke reiser utenlands så ofte