Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-05, 11:44   #4
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Du verden..takk for kjappe svar!

Etter å lest litt her inne ei stund er jeg kjempeimponert over hvor støttende og positive dere er for og mot hvernadre!! Veldig oppløftende. Ikke flaut å spørre heller.

Jeg synes nok det er rare greier at man går ned i vekt selv om man spiser seg mett og spiser fet mat, men jeg må jo tro det da...

Skal tenke igjennom hva jeg vil spise og skrive dagbok tror jeg. Ser lurt ut. Handlet i går, og prøvde tenke lavkarbo, og det var jo ikke så vanskelig. På bordet står en bolle mandler nå, og jeg spiste egg til frokost...hmmm. Dette kan jo bli litt moro faktisk! I motsetning til divpulver, ananas og potetkurer!

luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat