Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 21:37   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på kurene

hvis du kan litt om lavkarbo fra før, så kan jeg enkelt og kort forklare det slik.

Atkins og ketolyse er ketogene dietter, fedon kan man spise mer karber så det er en lavkarbodiett men ikke ketogen, der er det no "GI" greier også som jeg ikke har peil på

Eurodiett er fedon sin, det er en ketogen og kalorifattig diett, dette må man ha legeerklering igjennom en eurodiett lege. Blir fulgt av lege gjennom hele prosessen. Dette er en "posemat" diett

dette var veeelig enkelt forklart

men hvis du er mer interisert så les litt om de forskjellige filosofiene her inne Det er ganske mye å sette seg inn i hver enkelt filosofi, selv om mye også er likt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat