Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 21:43   #7
mamma til tre gutter
Medlem

mamma til tre gutter sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østlending nyinnflyttet på Voss
Alder: 49
mamma til tre gutter er på en erverdig vei

Sv: Dr. Torkil! Lurte på noe?!

Takk for omtanke! Ja, det stemmer! Hyperemesis er ekstrem svangerskapskvalme! Jeg har hatt alvorlig hyperemesis hver gang! Dvs at jeg ikke engang har kunnet leet på en finger før jeg kastet opp ja! Har ligget med ørepropper i et mørkt rom uten noen som helst form for stimuli og brukt all energi på å prøve å takle kvalmen! F.eks var det bare tanken på noe som helst nok til å sette i gang brekninger! Vet det høres rart ut, men det er faktisk sant! Og, da kan man spørre seg hvordan jeg klarte å gjennomføre det flere ganger, eller hvorfor i all verden jeg ble gravid flere ganger! Jeg er høyst oppegående, så det handler ikke om dumhet! Jeg hadde vel et håp om å få avsluttet det med å få barn på en positiv måte! Samt, at jeg ble gravid 3 av gangene med prevansjon! Det er for ille å gå gravid til at jeg kunne klart å planlegge å bli det! Andre gangen hadde jeg et håp om at det ikke ville bli like ille som første gangen. Da jeg måtte avslutte det, ble det en forferdelig opplevelse, spesielt siden babyen var frisk, og det førte til at jeg selvfølgelig ga alt for å klare det neste gang jeg ble gravid! Uansett, jeg ville aldri ikke fått mine tre nydelige barn selvom store deler av graviditetene er et rent helvete, mildt sagt! Fødslene også for den del!

mamma til tre gutter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat