Opprinnelig lagt inn av Zincite, her. Jeg vet... Min står på kjøkkenbenken, og det er ikke det at jeg tror det er så farlig å spise litt mye. Men er jo ikke gratis med cocosa da Jeg lager nå litt sterk ekspresso og smelter sjokoladen i - synes det gir ekstra god smak. Sterk ekspresso er rene luksusen - og hopper bukk over der det står at det kan gi ustabilt blodsukker. I følge blodtypen min er det medisinsk Og drikker ikke mye altså Strør litt økologisk kokosmasse i også. Nam. Tror jeg må en tur på kjøkkenet jeg... og for variasjon blir det nok valnøtter neste gang. Ser jo vakkert ut i tillegg til at det er godt
Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.
Jeg vet... Min står på kjøkkenbenken, og det er ikke det at jeg tror det er så farlig å spise litt mye. Men er jo ikke gratis med cocosa da Jeg lager nå litt sterk ekspresso og smelter sjokoladen i - synes det gir ekstra god smak. Sterk ekspresso er rene luksusen - og hopper bukk over der det står at det kan gi ustabilt blodsukker. I følge blodtypen min er det medisinsk Og drikker ikke mye altså Strør litt økologisk kokosmasse i også. Nam. Tror jeg må en tur på kjøkkenet jeg... og for variasjon blir det nok valnøtter neste gang. Ser jo vakkert ut i tillegg til at det er godt
Hørtes rågodt ut!