Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 08:24   #11
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer med pulsen min?

Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.

220 minus alder er svært unøyaktig. En årsak kan være at du rett og slett har blitt bedre trent og derfor klarer å gjøre samme jobb som tidligere, på en lavere puls. Jeg opplevere at jeg må presse hardere og hardere for å oppnå riktig puls på intervaller bla..

Tro meg.. Jeg presser meg så hardt jeg kan. I går så gikk jeg 10 minutter i bratt oppoverbakke med staver, stoppa ikke opp for å slappe av i ett sekund. Dette for å teste om jeg klarte å få pulsen høyere.. Men nei. 183 viste den som maxpuls etterpå.

Hadde gått en annen løype med litt kortere og slækkere oppoverbakker tidligere på dagen.. 183..

Tar av skikkelig på ellipsemaskinen.. 183

Jogger i lysløypa.. 183.

ja.. du skjønner.. Er ikke alltid den kommer opp i 183 heller da.. men aldri noe høyere.. (nå lenger)