Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Anina, her.
Nå kaster jeg snart badevekten i veggen
Tenkte at vekten i dag morges var feil så jeg gikk opp på den nettopp. Jammen har jeg ikke gått opp enda mer!!!!!! Jeg har nesten ikke spist noe idag for jeg er ikke helt i form så det kan jo ikke være det.
Jeg tror jeg skal gjøre som deg Skrible. Tror jeg skal donnere bort vekten min og bare veie meg hos venninna mi en gang i uka.
Jeg synes det virker ut som om det er mange som sliter med ED. Er det noen der ute som har en "happy story" å fortelle?
Vel, helt logisk, så kan du ikke ha lagt på deg i løpet av dagen, hvis du nå veide deg like etter at du har spist, vil jo vekten nødvendigvis vise mer, nemlig vekten av maten... Tror det er viktig å ha fast veietidspunkt, og ikke la seg friste å prøve oftere. Hørte aldri på de som sier du bare skal veie deg en dag i uken jeg da, veier meg før frokost hver dag jeg. Da føler jeg at jeg har litt kontroll, hvis jeg skulle venta ei uke mellom hver gang hadde jeg nok tillatt meg noen "det er jo ikke så farlig"-dager mellom veiing.
Hvis du ikke er i form, er det ikke umulig at kroppen samler litt vann, viktig å prøve å spise det du skal uansett, og drikke masse!
Ellers er jeg fornøyd med ED jeg, 27 i minus, et helt annet liv, masse overskudd og tro på at de siste kiloene nok forsvinner før sommeren. For meg har det vært viktig at jeg har hatt så enkle regler å forholde meg til, liksom ikke rom for utskeielser (bortsett fra vin, har jeg oppført meg ).
Når det er sagt, så er jeg drittlei pulvermaten innimellom, sliter av og til med motivasjonen, (verre i fase tre når så mye er lov), og irriterer meg grønn på at dette koster sååå mye og smaker sååå vondt! 
Stå på! Resultatene kommer
|