Sv: Resultatet av en karbo-helg i London
Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.
Var i London i jobb-sammenheng forrige helg. Det førte til at jeg for første gang siden jeg la om kostholdet til lavkarbo i oktober i fjor, spiste "som vanlig" med mye karbo (kjappe og langsomme)fra tidlig fredag til sent på mandagen. Resultatet er vel ikke akkurat sjokkerende, men samtidig litt skremmende. Jeg fikk tatt to greie treningsøkter i London, men nå i dagene etter at jeg kom hjem, har kroppen vært totalt i ulage. Magen streiker, gnisten og snerten på trening er fraværende, jeg er tidvis svimmel, mye kvalm og blir fort sliten. Treningene denne uken har vært en katastrofe.
I skrivende stund begynner faktisk kroppen å komme litt til seg selv igjen. Jeg aner et snev av treningslyst og jeg skal faktisk rydde litt over alt i et hus som ser ut som et dass.
Så hva lærer man? Jo, det jeg har gjort siden oktober er så vannvittig riktig for meg og jeg skal aldri bruke en langweekend på et total forfall igjen 
Kjenner følelsen... Landa onsdag etter ei uke i spania! Ikke lett å spise lavkarbo når det er jobbreise og ikke alt kan bestemmes selv, det er jaffal sikkert. Vekten viste 3,1 opp, skulle ikke tro det er mulig! Og følelsen av å være tung og treg og litt smålei var ingen opptur heller nei!
Min første karboøkning også, og nå har jeg nok lært
Men vi tar oss jo inn igjen, det er håp!
|