Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-08, 21:51   #28
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Jeg var vegetarianer i seks år pga. etiske årsaker, altså nettopp dette med dyrenes velferd. Men jeg fikk så cravings på kjøtt da jeg ble gravid med vesla i 2003, at jeg skalv over hele kroppen og MÅTTE ha det. Prøvde å lukke øynene, men hele kroppen SKREK etter det, har aldri opplevd noe lignende. Årsaken var nok i bunn og grunn at jeg da i seks år hadde byttet ut alle proteinene med karbohydrater og lagt på meg 35 kg.

Men jeg tenker ofte på hvordan dyrene har det, og jeg foretrekker å spise vilt eller i det minste økologisk kjøtt fremfor vanlig, fordi jeg vet at dyrene da har hatt det mye bedre. Jeg HATER tanken på den jævla kyniske slakterinæringen og egentlig hater jeg meg selv litt for å lukke øynene for det og spise feks. kylling og kjøttdeig.