Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 12:25   #39
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Men jeg er innmari enig i at det burde være langt større bevissthet blant folk. Jeg skal med en gang si at jeg IKKE har noe i mot at folk spiser kjøtt, overhodet ikke, og det er jo ikke akkurat lagt så godt opp til at folk vet hva som foregår i industrien, heller. Jeg har vært medlem av Noa i mange år, og selv om jeg ikke er helt enig i alt de holder på med, så mener jeg de er uhyre viktige for å nettopp fronte denne bevisstheten, og være vaktbikkje, og en slags dyrenes amnesty.

Jeg har ingen problemer med å skulle spise elgkjøtt, eller vilt overhodet, det har så klart med det at jeg vet at elgen lever fritt intill den blir skutt. Det må være langt bedre enn å leve et liv i trang bås med det mål for livet å mette mennesker, mot elgen som er en viktig del av økosystemet hele livet, og har det helt fritt inntil det punktet hvor den blir skutt.

Igjen, jeg vil presisere at dette ikke er ment som noe kritikk til folk som spiser kjøtt som de kjøper i butikken, overhodet ikke. Det er bare det at jeg ønsker at det skal være en real opprydding i hvordan industrien fungerer. Det er litt for mange skjeletter i skapet for å si det sånn.

Huff da, nå ble jeg rimelig engasjert her

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat