Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 17:47   #451
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg ser du skal ned mye, så i så måte er det vel forsvarlig for en kortere periode. Bra du tar tilskudd, vil også anbefale å ta multivitamin for å være helt på den sikre siden. Jeg tar spektro, det skal visst være en av de aller beste. Ellers har man det fra ketolyse som er komplett for en ketogen diett.

Jeg for min del måtte øke på grønnsakene før kroppen kom i gang igjen, dog det går saaaakte, så virker det i alle fall som det går.
Lever temmelig rent om dagen, men kaffen kan ingen ta fra meg. Gikk tre uker uten (og da med total rens i tillegg), og null effekt, annet at jeg ble innmari trøtt. Mulig jeg er født med koffein i årene .

Kult om du får med deg noen som skal rense også! Det er staselig med support

Ooog, husk å drikk godt med vann

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat