Oi, er det ikke en Atkins-tråd på det da? South Beach har i hvertfall en "frokost uten egg"-tråd til Fase 1 som Marianne har laget: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2112 Du kan jo titte der og se hva du kan bruke på Atkins. Ellers kan du vel lage deg salat? Salater kan jo varieres i det uendelige - også med diverse kjøtt og oster i. Eventuelt salat med kokt egg i, hvis du må ha i deg egg? Har du prøvet å variere omeletten til stekt egg, kokte egg, bløtkokte egg, eggerøre etc Kanskje du ikke blir så fort lei av egg slik...? Hva med skinke og grønnsaker rullet i salatblad (salat-tortilla liksom)? Grønnsaksjuicer? Rekecocktail? Rester fra middagen dagen før? Har ikke satt meg godt nok inn i induksjons-reglene, så du får plukke vekk det som er 'fy'-mat her. Ellers - hvor lenge skal du gå på induksjon har du tenkt? Det kan jo være at du holder ut med litt egg til du vet at du får spise noe annet? Jeg spiser selv youghurt naturell til frokost - eller salat. Skal si fra hvis jeg kommer på noe mer, jeg!