Hvilken diett ved aktiv trening?
For to år siden startet jeg på Ketolysekuren og gikk ned 25 kilo på 6 mnd. Har etter dette vært på generelt lavkarbo, men har det siste halve året ikke vært på lavkarbo diett.
Jeg har forsøkt å få til et lavkarbo kosthold ved siden av treningen men syns dette er svært vanskelig siden jeg har for lite energi til å holde ut harde og lange økter og har behov for et høyere energi inntak.
Jeg trener vekter tre dager i uken nå og med to dager med lettere mosjon i tillegg til lengre og hardere økter med kardio i forbindelse med styrketrening. Jeg vurderer å gå ned til to dager i uken med styrke, men merker det på kroppen at jeg foretrekker tre dager i uken.
Jeg synes det å få til et kosthold som er lavkarbo (GI-balansert) er veldig vanskelig i forbindelese med behovet for energi under og etter trening.
Har fått generelt elendig forbrenning etter overvekt etter svangerskaps diabetes og påvirkes veldig av mat med høy GI.
Trenger virkelig tips til en diett jeg kan bruke for mitt behov i forhold til treningsmengden.
Og en skikkelig stor takk for en fantastisk Ketolyse diett You'r a life-saviour! (tenk, jeg turte ikke sette bilde av meg her i forbindelese med profilen en gang).
Håper på hjelp denne gangen og. 
|