Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 00:10   #7
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Barn og poteter

Synes Lise sier det bra. Ser ingen grunn til at barn MÅ spise poteter, hva er det som er så viktig med poteter? Det er så typisk innbarka i den typiske Ola Nordmann dette med sunnhet brød og poteter, at jeg blir aldeles sprø. Vesla får ofte pålegg uten brød hjemme, for hun liker ikke så godt brød og jeg synes det er bedre at hun spiser pålegg enn brød. Men svigers har jo vokst opp med at det er brødet som er sunt og pålegg skal spares på, så der får de jo omtrent anfall om hun ikke spiser opp brødet.
De er litt mer på glid nå da, og får ikke lenger "hakeslepp" når hun ikke spiser poteter og brød der, men bare feks. vil ha rent bløtkokt egg til frokost. De er heldigvis blitt vant til det.