Opprinnelig lagt inn av Gerd, her. Velkommen hjem fra vinterferie Og du, det var ikke mye du har "skeia" ut med da... Og heller ikke det værste du kunne spist... Ikke vær sint på deg selv for dette. Det hjelper ikke. Vi har alle snubla Og reist oss opp igjen og fortsatt den gode lavkarboveien Næh, kjære deg, bare vend blikket fremover, spist er spist! Stooor
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Velkommen hjem fra vinterferie Og du, det var ikke mye du har "skeia" ut med da... Og heller ikke det værste du kunne spist... Ikke vær sint på deg selv for dette. Det hjelper ikke. Vi har alle snubla Og reist oss opp igjen og fortsatt den gode lavkarboveien Næh, kjære deg, bare vend blikket fremover, spist er spist! Stooor
Takk for det!! Føler meg litt bedre nå. Var på vekta i dag og har gått ned 100gram. Ikke at det er mye, men jeg har i hevrtfall ikke gått OPP... Vi gikk jo 3 lange skiturer og var mye ute å aka på hytta + at jeg gikk en 2 timer lang tur i går kveld. Så jeg har vel kanskje klart å brenne de karbene jeg spiste I dag er det på'n igjen med trening Og jeg har til nå bare tatt en proteinshake Ja, jeg vet jeg burde spist frokost..... (den dårlige samvittigheten har ikke sluppet helt taket enda....)