Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 08:40   #1
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Au, jeg prøver å slutte!

Nå har jeg vært på Atkins induksjon/ketolyse siden november, har nådd målet mitt og forsøker å slutte. Men kan jeg ikke spise brød mer for evver? Jeg har fått så vondt i magan at det halle kunne vært nok...
Au au au. Løs mage og. Asj.

Har brukt glutenmel i lollypopbrødet gjennomgående, så det er ikke glutenreaksjon. Har spist godt grovbrød av softcorn-typen. Det er jo så godt på smak. Er det gjæren jeg reagerer på eller? Jeg spise et eple i går og. Har det noe med saken å gjøre? Hjeeeelp!

Nei, jeg har ikke gått opp igjen i vekt faktisk, men så har jeg slutta på slutten av en kortisonkur og samtidig med at jeg fikk ny resept på tyroksinen min. Så det har nok hjulpet på det med mer vann i kroppen og sånn. Dvs har blitt utgjevna.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat