Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 11:43   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ny PÅ Ketolyse-hjelp

må først bare si fra et det blir litt rotete å lese innlegget ditt med disse store bokstavene i hytt og pine siden jeg også må konse litt ekstra når det ikke er skrevet på bok mål.

ikke ment som dårlig kritikk asså

Jeg syns maten din ser ganske bra ut, eneste jeg reagerer på er at det er mye salat, hva har du i salaten? hvis den består av mest issalat er det lite næring, og jeg vil anbefale deg å spise andre grønnsaker også, blomkål og brokkoli er fint til middag.

Det er viktig å telle karbene i alt du spiser, noe spessielle tips har jeg ikke, annet enn at du kan spise alt av kjøtt, fisk og fjerkre... varier mye så blir man ikke så fort lei. Hold deg unna panerte varer og utspedde varer (farser).
Bruk oppskriftene i forummet, er MYE deilig her!

tror du klarer dette fint jeg.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat